Anbefalt lesning:

Oversikt over klimateknologi

Digmas populære eBokanmeldelse

E-bøker fra produsenten Digma er kjent for det standard settet med funksjonalitet som presenteres i budsjettpriskategorien. Bokmodeller blir samlet i Kina, hovedvekten er på skjermkvalitet, identitet med standard papirbøker. Aktivt brukt teknologi E-lnk. Som standard kommer e-bøker med innebygd minne innen 4-8 GB, hvis ønskelig kan du legge til et minnekort og utvide funksjonaliteten til utstyret. Hver enhet gir ekstra belysning, som er viktig når du bruker en bok i et dårlig opplyst rom, på gaten.

Rangering av de beste e-bøkene fra produsenten Digma

Digma s683g modell

Digma s683g

Enheten regnes som en av de mest relevante og pålitelige i den oppdaterte linjen fra 2018. Inkluderer all nødvendig funksjonalitet som du kan bruke til å lese bøker hvor som helst. Den har interessante egenskaper som lar deg enkelt tilby alt du trenger til brukeren. For eksempel refererer dette til en innebygd skjerm av høy kvalitet med ekstra bakgrunnsbelysning. Denne løsningen er laget på grunnlag av den nye E-ink-teknologien, som lar deg skape inntrykk av en ekte papirbok, som er i hendene på brukeren.

Utviklingen av Digma s683g utmerker seg ved tilstedeværelsen av høykvalitets personsøkerknapper, som du enkelt kan navigere gjennom boken med en kraftig prosessor (prosessorfrekvens på 600 MHz). Batterikapasiteten er 1500 mAh, i tillegg er det en spalte for microSD-kort.

Pris - 100-120 cu

Modell Digma e61m

Digma e61m

Det hører til antall utbygginger utgitt av selskapet i 2018 og erobrer selvsagt e-bokmarkedet. Den kombinerer optimale egenskaper, har høy kvalitet og alt dette er tilgjengelig til en relativt lav pris. Det viktigste som understreker Digma e61m er skjermen, som virkelig imponerer med dens egenskaper og muligheter. Den er basert på den populære E-Ink-teknologien, som bringer den så nær en papirbok som mulig, og tilpasser den for hver bruker. Den har utviklingen av praktiske knapper for å rulle sider, som gjør det mulig å garantere at det skapes optimale forhold for alle.

I tillegg er det verdt å trekke frem en slik fordel med Digma e61m e-bok som en kraftig prosessor med en klokkefrekvens på 600 MHz. Den maksimale mengden installert minnekort er innenfor 32 GB.

Pris 120-130 cu

Modell Digma e634

Digma e634

Enheten lar deg rasjonelt bruke alt eBokleser og vil bli den optimale følgesvenn for hver potensiell bruker. Fornuftig pris er en viktig fordel, enhver kjøper har råd til det. Det har også et romslig batteri, omtrent 1500 mAh, i tillegg til en spalte for mottak av minnekort.

Hvorfor velge denne Digma e634? Den bruker den nye E-lnk-teknologien, som lar deg takle å lese hvilken som helst e-bok og gjøre denne prosessen ekstremt hyggelig. På grunn av den økte kontrasten, nærmer tonen på skjermen seg så hvit som mulig. Konturene av enkeltbokstaver blir tydeligere, noe som sikrer enkel lesing i lang tid uten behov for å koble baklysets belysning. Faktisk er Digma e634 et slags kvalitetspapir med tydelige bokstaver.

Enheten støtter formatene som er mest ønsket av e-bokutviklere, spesielt fire bildeformater er gitt. Det er en godt designet navigasjon gjennom menyseksjonene, du kan raskt slå sider. I tillegg er det også spesielle mekaniske knapper foran på denne enheten. Totalvekten er innenfor 152 gram.

Pris - 130-140 cu

Digma x600 modell

Digma x600

Modellen tilhører en av de mest progressive utviklingen av selskapet, som så lyset i 2018. Et særtrekk er en berøringsskjerm av høy kvalitet med en diagonal på 6 tommer. Et kapasitivt batteri (1500 mAh) lar deg bla gjennom rundt 5000 sider i en bok uten behov for ekstra lading. Blant andre kjennetegn bemerkes et monokromt bilde, i tillegg er det et alternativ for bakgrunnsbelysning av skjermen. Det innebygde minnet er 4 GB, du kan eventuelt installere et minnekort. Utviklerne ser for seg å inkludere rundt 14 tekstformater, samt 4 bildeformater. Vesken er laget av høy kvalitet plast.

Visuelt vil Digma x600 glede deg med glatte linjer, en utmerket rammeløsning. Det vil være et ideelt alternativ for hver bruker som trenger en fungerende "leser" i metro, tog, minibuss.

Pris - 100-120 cu

Digma r652 Model

Digma r652

Utvikling vil ta sin rettmessige plass blant dingsene til enhver fan av elektroniske bøker. Det vil bli en uunnværlig løsning i tilfelle reise, det vil tillate deg å ha det gøy på veien. Den er liten i størrelse, du kan bruke den til å lese den hvor som helst der et slikt behov oppstår. Modellen er presentert med en seks-tommers skjerm, hvis oppløsning er satt til 800x600. Indikatoren er høy nok til å gi HD-bilder, slik at du kan se bøker, fotografier, bilder og mye mer. Digma r652-modellen kan reprodusere omtrent 13 tekstformater, i tillegg til en rekke arkiver, grafiske filer, som deres separate formater også er presentert for.

Produsenten tilbyr 16 gråtoner, som vil optimalisere enhetsinnstillingene utelukkende for øynene dine.

Pris - 100-120 cu

Digma r676 Model

Digma r676

Enheten har en så viktig fordel som en berøringsskjerm som er følsom for raske fingerpresser. Den har en ergonomisk design, slik at du kan bevege deg rundt på skjermen med bare ett klikk på ønsket knapp. Frontpanelet inneholder utelukkende knapper som er ansvarlige for å snu sider, men du kan også bruke en spesiell berøringsskjerm til dette formålet. Enheten har en imponerende tykkelse, parameteren er bare 9 millimeter, og vekten er ikke mer enn 172 gram.

Bakpanelet er i tillegg utstyrt med den populære “Soft Touch” overflaten, som bidrar til pålitelig hold av boken i hendene.

Pris - 130-150 cu

Digma T646-modell

Digma T646

Digma T646 e-bok er en optimal kombinasjon av høykvalitetshus, skjerm og rimelige priser. Berøringsskjermen har en diagonal på 6 tommer og en oppløsning på 1024x758. Gråtoner tradisjonelt 16, som lar deg enkelt utføre høykvalitets bildejustering. Produsenten har gitt en prosessor av høy kvalitet med en frekvens på omtrent 600 MHz. Det innebygde minnet i denne modellen er merket som 4 GB, men du kan legge til et minnekort med en kapasitet på ikke mer enn 32 GB. Det er 16 forskjellige formater av tekstmaterialer og 4 bildeformater.

Fordelene! Spesiell oppmerksom er analysen av brukervennligheten til denne modulen. Boken er så behagelig som mulig i hånden og vil bli en uunnværlig løsning for å lese i naturen, under andre forhold.

Pris - 120-140 cu

Modell Digma R659

Digma r659

Boken er en ideell teknisk løsning som kan gi brukeren ubegrenset funksjonalitet i forhold til å lese elektroniske bøker.Enheten er utstyrt med en 6-tommers berøringsskjerm, hvis oppløsning er 1024x758 piksler. Det inkluderer også bakgrunnsbelysning av høy kvalitet, som enkelt og komfortabelt kan gjøre deg i stand til å se bøkene du trenger under dårlige lysforhold. Modellen kjører på en prosessor med en frekvens på 600 MHz, som lar deg raskt åpne og bla gjennom hver enkelt side.

Nedlasting av en fil utføres nesten umiddelbart, brukeren trenger ikke bruke ekstra krefter på å finne alternative metoder. Minnet er 4 GB, med mulighet for å utvide seg opp til 32 GB.

Pris - 130-140 cu

Modell Digma E63S

Digma e63s

Enheten posisjonerer seg som en utvikling fra den oppdaterte 2018-linjen. Den inneholder det maksimale settet med funksjoner som er nødvendige for den mest behagelige lesningen, og alt dette til en ganske rimelig pris.

Den har en godt designet skjerm, praktiske knapper for å rulle sider, samt en kraftig prosessor med en frekvens på 600 MHz, et romslig batteri.

Pris - 140-160 cu

Modell Digma R62B

Digma r62b

Det vil være en flott reisefølge for hver bruker, vil hjelpe deg å bruke tiden din på veien så produktivt som mulig. Med en så kompakt enhet kan du enkelt "finne deg selv" uansett hvor du er.

Modellen er utstyrt med en skjerm med en oppløsning på rundt 800x600 piksler, som er plassert som høy, garanterer utmerket klarhet for ethvert bilde. Inkluderer muligheten til å jobbe med 13 tekstformater.

Pris - 120-140 cu

Oversikt over industrielle dampgeneratorer (elektrisk, diesel, gass, etc.)

Velg den beste minitraktoren med 10 modeller