Citire recomandată:

Prezentare generală a tehnologiei climatice

Recenzia populară a cărții Amazon Kindle

Pentru mulți, Amazon nu are nevoie de nicio introducere. Compania a fost fondată în 1994 de Jeff Bezos, iar un an mai târziu a fost lansat site-ul cu același nume, pe care au fost vândute inițial doar cărți. Din 1998, magazinul online a început să crească gama de produse vândute, printre care au început să apară jucători, filme, jocuri video, mobilier, haine și jucării. În prezent, compania are aproape 200 de mii de angajați și este unul dintre cei mai mari giganti multimedia, al căror profit net depășește 2 miliarde de dolari pe an.

Primul dispozitiv lansat de companie sub propria sa marcă este o carte electronică. Aparatul se numea Kindle și a fost lansat în 2007 la un preț de 399 USD. Primul lot s-a dispersat în doar 6 ore și a avut un succes răsunător. Cititorul a fost inovator în felul său, în partea de jos a cazului exista o tastatură pentru introducerea textului și căutarea cărților în managerul de fișiere, iar pe fețele laterale existau butoane mecanice pentru întoarcerea paginilor. Inițial, dispozitivul a fost vândut doar în Statele Unite, dar acest lucru nu l-a împiedicat să obțină popularitate în întreaga lume, deoarece începând cu a doua generație a fost vândut peste tot.

Logo-ul companiei

Când acești cititori au apărut pe piața CSI, au existat câteva probleme, capacitatea de a descărca fișiere nu din serviciile companiei a fost inițial blocată, dar în timp a dispărut. Prin urmare, acum puteți descărca în siguranță cărți în limba rusă pentru Amazon Kindle. În continuare vor fi considerate cele mai bune 5 modele de cărți electronice de la Amazon Kindle c o imagine de ansamblu mică a fiecăruia dintre ele.

Kindle Paperwhite 2015

Compania are mai multe linii de cititori pentru diferite categorii de prețuri: Kindle, Paperwhite și Voyage. Paperwhite aparține categoriei de preț mediu și este cel mai vândut și cel mai popular printre alți reprezentanți. În acest moment, compania poate fi numită liderul incontestabil în rândul producătorilor de dispozitive de citit.

Kindle Paperwhite 2015

Politica de prețuri a Amazonului este vizibilă dintr-o privire și anume dintr-o cutie realizată în nuanțe de negru mat. Dacă îl comparați cu modelul bugetar al cititorului, designul este mult mai puțin atractiv. În general, echipamentul nu este extins și un fir micro-USB și un scurt manual de utilizare vor aștepta cumpărătorul. Nu există huse care sunt adiții frecvente la alți producători.

Dacă vorbim despre designul dispozitivului în sine, că nu există un singur buton mecanic pe carcasă, tot controlul se realizează cu ajutorul ecranului tactil. Compania nu a tăiat marginile eliberate, motiv pentru care este convenabil să țineți dispozitivul de absolut orice direcție, ceea ce elimină problema apăsării accidentale a afișajului sau a butoanelor mecanice. Toate elementele necesare sunt acum localizate în partea inferioară a carcasei, inclusiv un buton mic de alimentare, un indicator și un conector de încărcare. Carcasa este din plastic mat pentru a minimiza amprentele rămase pe suprafață, nu există nicio reclamație cu privire la ansamblu, deoarece dispozitivul este complet integral.

Caracteristici:

• Management: folosind ecranul tactil
  • Iluminare de fundal: da
  • Wi-Fi: da
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 1448x1072 px
  • HDD: 4 GB (card SD - nu este acceptat)
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: Nu este indicat
  • Greutate: 205g
  • Preț: 8.200 de ruble

Cititorul are un afișaj E-Ink Carta, care, în comparație cu predecesorul său, Pearl, are un afișaj mai contrast și ocolește mai mulți parametri simultan. Rezoluția ecranului, precum și densitatea pixelilor pe inch, fac admirație, deoarece rezoluția este 1448x1072 cu o densitate de 300.Un astfel de rezultat este, fără îndoială, cel mai bun de pe piață, iar singurul care poate concura cu acesta este un concurent direct în fața PocketBook sau Sony.

Compania spune că dispozitivul poate funcționa cu o singură încărcare timp de o săptămână, dar, în practică, datorită afișajului mărit, acest rezultat este mult mai mic.

Amazon Kindle 8

Amazon Kindle 8

Acest model este numit pe bună dreptate cel mai bun dintre cititorii bugetari. Aceasta este o carte electronică simplă, fără funcții inutile, care este perfectă pentru o persoană care dorește să se bucure de o lectură confortabilă. Această decizie se reflectă în prețul produsului, în comparație cu o versiune mai avansată, linia bugetară poate fi cumpărată pentru aproximativ 5500 de ruble. Pachetul va include un cablu de încărcare și un manual de utilizare. Dacă este necesar, husa sau carcasa pot fi cumpărate separat, deoarece acesta este un model popular, deci nu va fi dificil.

Cititor în două culori

caracteristicile

• Control: prin senzor
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: da
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 800x600 px
  • HDD: 4 GB (fără suport pentru card SD)
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: fără date
  • Greutate: 161g
  • Preț: 5 mii de ruble

Caracteristicile dispozitivului ies în evidență printre concurenți, 512 MB de memorie RAM sunt instalate sub capacul dispozitivului, ceea ce este un indicator bun pentru acești bani, în special pentru persoanele care intenționează să deschidă formulare grele, de exemplu, PDF.

Memoria internă este de 4 gigabyte, această dimensiune este suficientă pentru a salva câteva mii de cărți fără ilustrații. Rezoluția ecranului, deși mică, dar are o densitate mai mare de pixeli, afișajul E-Ink Pearl, deși nu este considerat inovator și inferior noii versiuni Carta, dar oferă o imagine excelentă. În modul offline, cititorul funcționează cu siguranță mai mult de o săptămână, deși Amazon spune că, dacă doriți, dispozitivul poate funcționa aproximativ 20 de zile fără reîncărcare.

Oaza Kindle

Oaza Kindle

Compania are o linie scumpă Voyage, care a fost vândută la prețuri destul de mari și a aparținut seriei „elite”, dar recent, Amazon a decis să meargă mai departe și să pună în producție o nouă linie Oasis. Aceste dispozitive aparțin clasei premium și nu le este frică să le vândă la prețul de tablete full-based bazate pe Android sau iOS, ceea ce este o soluție destul de ciudată, dar au și clienții lor.

Caracteristici:

• Management: folosind un senzor și butoane mecanice
  • Iluminare de fundal: da
  • Wi-Fi: da
  • Afișează diagonala: 7 "
  • Rezoluție: 1440x1080 px
  • HDD: 8 sau 32 GB
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: nu este specificat
  • Greutate: 194g
  • Preț: 25 de mii de ruble

Oaza Kindle

Carcasa este realizată dintr-un plastic mat frumos și de înaltă calitate, în timp ce este complet holistică și nu are lacune sau întoarceri. Trei dintre cele patru fețe sunt înguste și apar ca niște rame pentru ecran, partea dreaptă este vizibil mai groasă, astfel încât utilizatorului i se oferă inițial o strângere cu mâna dreaptă, neavând de ales. Această soluție este cea mai incomodă pentru acei oameni obișnuiți să țină cititorul cu ambele mâini. În același loc există butoane mecanice pentru întoarcerea paginilor. Finalizarea temei de asamblare a cititorului - are protecție impermeabilă în conformitate cu standardele IPx8, astfel încât acum este posibil să citiți cărți chiar și în bazin.

Așa cum era de așteptat de la clasa premium, nu există probleme cu performanța. Are 512 megabyte de memorie RAM și, în funcție de opțiunea achiziționată, 8 sau 32 de gigabyte de memorie internă. De asemenea, este inclusă posibilitatea de a asculta cărți audio, dar cu un singur „dar”, dispozitivul nu are nici difuzoare și nici jack de căști, deci ascultarea este disponibilă doar cu ajutorul unei căști Bluetooth. Dimensiunea ecranului este de 7 inci și are o rezoluție de 1680x1264 cu o densitate de 300 pixeli pe inch. Și, desigur, ultimul lucru pe care îl oferă producătorul este să cumpere o carcasă specială cu o baterie suplimentară pentru a crește durata de utilizare, prețul unei astfel de plăceri va fi de 20 de dolari.

Tastatură Amazon Kindle 3G

Tastatură Kindle 3G

Această unitate a apărut la șase luni după modelul DX, despre care vom discuta mai târziu și s-a dovedit a fi mai reușită și îmbunătățită decât predecesorul său.Există mai multe motive pentru aceasta. Cititorul a avut două versiuni ale versiunii cu și fără un modul Wi-Fi, care a diluat deja politica de prețuri și a făcut posibilă alegerea. Designul este realizat în culori întunecate, carcasa este asamblată din plastic, în partea de jos există o tastatură și joystick pentru a controla dispozitivul. În partea dreaptă există butoane pentru întoarcerea paginilor, având o dimensiune mare, ceea ce le face cât mai convenabile pentru rotirea din orice poziție.

Caracteristici:

• Management: folosind joystick-ul, butoanele mecanice și tastatura
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: puteți cumpăra cu și fără un modul
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 800x600 px
  • RAM: 256 MB
  • Baterie: fără date
  • Greutate: 247g
  • Preț: 9 mii de ruble

O rezoluție a ecranului de 800 x 600 pixeli este o combinație bună cu un ecran de 6 inci și vă permite să afișați imagini grozave și fonturi clare. Producătorii promit o lună de muncă în modul offline, care, în general, cu astfel de caracteristici este destul de accesibil și realist. Din 4 gigabyte, doar 3 sunt disponibile pentru utilizator, dar acest lucru este suficient pentru câteva mii de cărți electronice.

Kindle dx

Kindle dx

Acest model a fost odată unul dintre cele mai populare pe piața CSI, deoarece în 2009 compania a început să-și elibereze cititorii pe piața internațională, iar în 2010 Amazon a lansat Kindle DX. Pentru toată popularitatea sa, cititorul a fost cumpărat mai mult din cauza mărcii decât din cauza calității, din moment ce s-a dovedit a fi neterminat la începutul vânzărilor, iar serviciile disponibile, pentru oamenii obișnuiți, erau mult mai probabil să fie de prisos, din moment ce erau plătite și vorbind engleza.

Caracteristici:

• Management: folosind tastatura, joystick-ul și butoanele
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: nu
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 1200x824 px
  • HDD: 4 GB
  • RAM: 256 MB
  • Baterie: fără date
  • Greutate: 535g
  • Preț: 25 de mii de ruble

Carcasa este plăcută, din plastic mat, pe partea laterală se află tastele de control mecanice și un joystick, o tastatură este amplasată în partea de jos a ecranului pentru o căutare ușoară și crearea rapidă a notelor în timp ce citiți. În partea de jos există două difuzoare și un conector micro-USB pentru încărcarea și transferul fișierelor. Spre deosebire de omologul său mai nou, în acest model a fost adăugată o mufă pentru căști, ceea ce a făcut din cititor un player cu drepturi depline pentru ascultarea cărților audio.

În ceea ce privește ecranul, diagonala sa este de aproape 10 inci, iar rezoluția este de 1200x824 pixeli cu o densitate de 150 ppi. Cu un astfel de ecran și 3G activat, bateria durează aproximativ o săptămână de utilizare, în cazul duratei de viață a bateriei - până la două săptămâni. Memoria internă este de 4 gigabyte din care sunt disponibile doar 3,3 gigabyte. Greutatea dispozitivului nu este ușoară și este de aproape o jumătate de kilogram datorită căreia, în timpul unei utilizări prelungite - mâinile obosesc repede. Amazon a făcut mai întâi interfața pentru tastatura Kindle complet în limba rusă.

Care turc este mai bun pentru prepararea cafelei - principalii parametri pentru alegerea unui turc

Eroare AE în mașina de spălat LG: ce trebuie făcut și cum să o rezolvi?

Cum se realizează diferite tipuri de ventilatoare și lame de ventilatoare DIY și ventilator de casă