Citire recomandată:

Prezentare generală a tehnologiei climatice

Onext Popular Ebook Review

Onext este o companie cu sediul în Hong Kong în 2000. Cu toate acestea, povestea apariției a început cu doi ani mai devreme, când viitorul fondator a apărat un proiect inovator pentru crearea unui încărcător universal. Munca sa a avut un succes copleșitor și în acel moment a venit cu ideea de a-și crea propria companie de electronice. Așa a apărut Onext, al cărui nume a fost format din două cuvinte „Original” și „Next”, care se traduce literalmente ca „Next Original”.

Obiectivul principal al companiei este de a crea echipamente în care prețul și calitatea vor fi combinate. În 2004, compania și-a început călătoria pe piața globală, după ce s-a stabilit în Hong Kong. Încă de la înființare, compania produce numai accesorii pentru dispozitive digitale, dar de-a lungul timpului a început să dezvolte și să creeze în mod activ dispozitivele proprii. Primele cărți electronice Onext au apărut în 2010 și vor fi subiectul discuției.

Logo-ul companiei

ONEXT Touch & Read 001

ONEXT Touch & Read 001

Acesta este primul model lansat de companie în linia de cărți electronice, care are atât aspecte pozitive, cât și soluții destul de ciudate. Primul lucru care vă atrage atenția este designul dispozitivului. Cadrele largi din jurul ecranului, la prima vedere, fac ca designul să fie ceva mai învechit, iar luarea unui top „decupat” a fost o decizie destul de ciudată. Dispozitivul nu are butoane mecanice, cu excepția butonului de pornire, iar întregul control principal se realizează cu ajutorul tastelor tactile din partea de jos a ecranului.

Cititorul folosește matricea SiPix, al cărei consum este mult mai mic decât cel al matricii E-Ink standard. Prin urmare, bateria va dura mai mult de 10 mii de pagini. Dar această tehnologie are dezavantajele sale, în general este un ecran normal al unei cărți electronice, dar hârtia este mai gri în mai multe nuanțe, iar cerneala apare mai lent. Acest lucru nu este atât de critic, dar este posibil ca unii utilizatori să nu le placă.

Caracteristici:

• Control: prin senzor
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: da
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 600 × 800 px
  • HDD: 2 GB
  • RAM: 128 MB
  • Baterie: 1530 mAh
  • Greutate: 240g
  • Preț: 3200 ruble

Cartea electronică nu are o iluminare de fundal, ceea ce va îngreuna citirea în locuri cu lumină redusă, dar, pe de altă parte, va economisi energia bateriei. În ceea ce privește software-ul, acesta rulează pe sistemul de operare Linux și are o interfață clară. Cu toate acestea, există frâne vizibile asociate cu o lipsă de memorie RAM, care este de doar 128 megabyți.

ONEXT Touch & Read 002

ONEXT Touch & Read 002

Acest model a apărut la doar șase luni de la e-book-ul din prima generație, se observă că compania a lucrat la bug-uri, dar puțin în direcția greșită. Onext a decis să crească dimensiunea dispozitivului și a ecranului, inclusiv, fără a crește productivitatea. Diagonala dispozitivului a crescut la 9. Cadrele au scăzut în mod vizibil și au fost adăugate o mulțime de butoane mecanice la carcasă, care îmbunătățesc ergonomia și simplifică utilizarea dispozitivului.

Cititorul folosește și matricea SiPix, ale cărei caracteristici au fost deja descrise chiar mai sus. În general, acest lucru a crescut ușor durata lucrării și acum este de 7500 de pagini obișnuite pentru cărțile electronice - rezultatul nu este rău, dar a meritat. Mărirea ecranului a dus, de asemenea, la o deteriorare a calității afișajului, deoarece rezoluția ecranului a fost ușor crescută, iar numărul de pixeli pe inch a fost doar mai mic, astfel încât caracterele au o halo neclară și o calitate fuzzy.

Caracteristici:

• Management: folosind butoane mecanice și un ecran tactil
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: da
  • Afișează diagonala: 9 "
  • Rezoluție: 768 × 1024 px
  • HDD: 2 GB
  • RAM: 128 MB
  • Baterie: 1530 mAh
  • Greutate: 487g
  • Preț: 5500 ruble

Nu există lumina de fundal, ca în versiunea anterioară. Cantitatea de RAM a rămas la aceeași valoare, iar suportul pentru cardurile micro SDHC a dispărut, ceea ce, în general, a făcut rău dispozitivului și a redus numărul de conectori din lateral. Software-ul a fost ușor modificat, dar din cauza dimensiunii ecranului și a RAM-ului de 128 megabyte - dispozitivul atârnă vizibil și efectuează descărcări lungi de documente.

De moment, Onext a lansat doar două dispozitive în linia sa de cărți electronice, pentru o completare, vor fi descriși alți câțiva cititori din aceeași categorie de preț.

Ritmix RBK-675FL

Ritmix RBK-675FL

Acest cititor are un design interesant realizat în culori întunecate, ramele din plastic sunt mici, fără a conta panoul de jos, pe care există butoane de control mecanice, inclusiv pagini de creștere și descreștere, butonul de întoarcere, meniul principal și butonul de alimentare. Ecranul este mic, de doar 6 inci, cu o rezoluție suficient de mare și numărul de pixeli pe inch, motiv pentru care imaginea arată de înaltă calitate, iar caracterele sunt afișate clar.

Caracteristici:

• Management: folosind un senzor și butoane mecanice
  • Iluminare de fundal: da
  • Wi-Fi: nu
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 1024 × 758 px
  • HDD: 4 GB
  • RAM: 512 MB
  • Baterie: 1500mAh
  • Greutate: 160g
  • Preț: 5790 ruble

În general, singurul lucru bun în acest dispozitiv este ecranul său și prezența unei iluminări de fundal, cu toate acestea, datorită acestuia este un consum mare de energie. În același timp, îi lipsește Wi-Fi și Bluetooth, ceea ce face dificilă transferul rapid de cărți digitale și vă obligă să faceți acest lucru printr-un fir sau utilizând un card de memorie. Interfața software nu este intuitivă și găsirea cărților în managerul de fișiere este dificilă.

Tesla viva

Tesla viva

Acest cititor este produs de o companie cunoscută în întreaga lume pentru mașinile sale, dar între timp Tesla creează multe dispozitive electronice. Viva are un display de 6 inch, încorporat într-un design minimalist, în identitatea corporativă a companiei. Se utilizează o matrice cu tehnologie E-Ink Carta, care are un consum mediu de energie și o calitate excelentă a afișajului. În medie, bateria dispozitivului este suficientă pentru 7500 de pagini, ceea ce în medie este un rezultat bun pentru acest tip de cititor.

Caracteristici:

• Management: folosind butoane și senzor
  • Iluminare de fundal: da
  • Wi-Fi: nu
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 1024 × 758 px
  • HDD: 8 GB
  • RAM: 128 MB
  • Baterie: 1700 mAh
  • Greutate: 190g
  • Preț: 4490 ruble

Cititorul acceptă toate formatele cunoscute pentru citirea documentelor, în timp ce nu are Wi-Fi și Bluetooth, iar transferul fișierului se realizează folosind un cablu USB. Este posibil să porniți lumina de fundal pentru citire în locuri slab iluminate. Totul pare să fie bine, iar pentru prețul său, acesta este un dispozitiv excelent, dar există o mare problemă - montajul. Viva este foarte fragil și este foarte ușor să se rupă de la o simplă punte a carcasei.

Digma e63S

Digma e63S

Ultima care a depus pe această listă, cel mai mare buget dintre toate prezentate. Cititor cu un afișaj de 800 x 600 pixeli, rezoluția matricei este de 167 pixeli pe inch, acest raport, deși puțin atipic, are o calitate bună a afișajului și claritate a caracterelor, 16 nuanțe de gri și permit afișarea imaginilor contrastante.

Caracteristici:

• Control: folosind tastele și ecranul tactil
  • Iluminare de fundal: nu
  • Wi-Fi: nu
  • Afișează diagonala: 6 "
  • Rezoluție: 800x600 px
  • HDD: 4 GB
  • RAM: 128 MB
  • Baterie: 1500mAh
  • Greutate: 160g
  • Preț: 4340 ruble

Carcasa este din plastic, care se simte puțin ieftin. Pe părțile laterale și în partea de jos a mașinii sunt butoane mecanice pentru controlul și rotirea cărților. În total, bateria durează mai mult de 7500 de pagini. Nu există iluminare de fundal, precum și mijloace wireless.

De ce fierbătorul electric nu se oprește atunci când fierbe: cauzele avariei și reparația bricolajului

Epilator pentru bărbați: pro și contra epilării, recomandări de utilizare și îngrijire a pielii

Telefoane extreme: Revizuirea telefoanelor pentru extremă și militară cu Walkie Talkies